STCC utvecklar – nytt avtal ger ökad service till kunderna
Nya banor, nytt tekniskt reglemente – och nytt servicesystem gentemot kund. Utvecklingen inom STCC AB sker på alla plan inför säsongen 2017. Nyligen tecknade STCC ett avtal som innebär att Attendance2 tar ett helhetsansvar för biljetter, publik och systemstöd – integrerat på stcc.se.– Vi hoppas att Attendance2 kan hjälpa oss att utveckla den publika delen och att vi tillsammans kan locka mer besökare till banor och hemsida, säger Daniel Sporre, kommunikationsansvarig på STCC.Attendance2 har som affärsidé och ambition att erbjuda idrottsklubbar, och andra evenemangsarrangörer, möjligheten att fokusera på försäljning, publik, medlemmar och andra intäkter med minimal administration. Detta görs bland annat via order- och säljsystemet ProPublik.– ProPublik ger oss minskad administration, bättre precision i leveransen och bättre service till våra kunder. Detta är möjligt tack vare systemets unika pottfunktionalitet och flexibilitet som är anpassat efter våra och kundernas behov, säger Sporre.Det nya avtalet är fortsättningen på ett redan långt och givande samarbete.– Vi är mycket tacksamma för att få chansen att vara med att vidareutveckla STCC och dra nytta av de erfarenheter vi har från våra tidigare säsonger med STCC. Tack vare den stora förståelsen för systemstöd hos STCC ser vi dessutom möjligheter att utveckla och testa en del nya funktioner och integrationer med andra system. Vi har bland annat ”bäddat in” biljettförsäljning helt på STCC.se, förklarar Janne Ednertz VD och grundare på Attendance2.