Screenbolaget sätter profil på STCC

Racingserien STCC har inlett samarbete med Screenbolaget. Samarbetet syftar till att stärka och lyfta fram varandras varumärken i samband med tävlingar runt om i hela landet. – Screenbolaget är en av Sveriges ledande leverantörer inom profilreklam och vi ser fram emot ett samarbete där vi med deras hjälp kommer att öka synligheten av vårt varumärke, säger Patrik Blomqvist, marknadsansvarig på STCC.Samarbetet innebär bland annat att Screenbolaget tar fram profilkläder till STCC:s organisation samt att man producerar reklammaterial. För Screenbolaget blir STCC en möjlighet att marknadsföra sina produkter och tjänster.– Vi når en synlighet i en bransch där profilering av varumärken är centralt, säger Lennart Nermark, VD för Screenbolaget. Vi når både publik och alla de aktörer som är involverade i STCC som affärsplattform med vårt samarbete.Säsongen startar den 3-4 maj på Ring Knutstorp. STCC, V8 Thunder Cars, Carrera Cup, Clio Cup, Formel Renault 1.6 och Swedish GT kommer att bjuda publiken på en riktig fartfest. screenbolagetstcc
Föregående
Föregående

Göransson fortsatt fabriksförare för BMW

Nästa
Nästa

Mangs och Graff i TV-soffan