Mantorp Park laddar för final

På Mantorp Park pågår förberedelserna för fullt inför den kommande STCC-finalen den 23-24 september. Genom ett nytt avtal med förlaget Albinsson & Sjöberg öppnas nya marknadsföringsmöjligheter för Mantorp Park Events AB.–Vi har tecknat ett nytt avtal med Albinsson & Sjöberg vilket innebär att vi kommer att kunna nå ut med vår marknadsföring genom deras mediekanaler på ett effektivt sätt, säger Fredrik Ström, platschef för Mantorp Park, som hoppas på fullsatta läktare i finalen.Årets STCC har sett det starkaste startfältet någonsin och medialt har mästerskapet skapat stora värden. Bob Huzell, VD för STCC AB, är övertygad om att det kommer att omsättas i en storpublik på finalen.–Vi ser fram emot en spännande och actionfylld finalhelg och ett långsiktigt samarbete i framtiden tillsammans med Mantorp Park, säger STCC AB:s VD, Bob Huzell. Samarbetet mellan Mantorp Park och Albinsson & Sjöberg ser vi som oerhört positivt för banans möjligheter att nå ut med sin marknadsföring.
Föregående
Föregående

STCC positivt till Honda-satsning i England

Nästa
Nästa

Honda storsatsar på BTCC — bygger NGTC-bil